понеділок, 4 травня 2020 р.

І курс Практичне дослідження. Пам'мять"






Переглянути відео
Виконати практичну роботу:
- записати в зошиті тему , мету роботи, хід роботи
- провести  відеотестування
- використовуючи результати роботи, зробити висновок (відповісти на питання);
- виконати тести  (посилання на тести індивідуально після здачи роботи)

!!! P.S. Для проведення лабораторного дослідження попросіть допомоги у батьків.
Інструктивна картка до практичної роботи
Тема: Дослідження різних видів пам’яті
Мета: ознайомитися з різними видами пам’яті,  навчитися  визначати рівень розвику короткочасної, довготривалої, декларативної та процесуальної пам’яті; засвоїти методики розвитку  та тренування пам’яті.
Хід роботи
Завдання 1. Дослідження рухової пам'яті.
Запам'ятайте і відтворіть 10 рухів, показаних кимось із батьків (руху показуються в певній послідовності). Підрахуйте кількість правильно і послідовно відтворюваних рухів.
Завдання 2. Дослідження образної зорової пам'яті.
Протягом 10 з запам'ятайте 10 малюнків, які запропонували батьки. Запишіть їх. Підрахуйте кількість правильно відтворених малюнків.
Завдання 3. Дослідження образної слухової пам'яті.
Запам'ятайте 10 слів, які запропонували батьки з інтервалом між ними в 2 с. Запишіть слова, які запам'ятали. Підрахуйте кількість правильно і послідовно відтворених слів.
Завдання 4. Дослідження словесно-логічної пам'яті.
Прослухайте 10 пар слів, які мають логічний зв'язок. Запишіть слова правої половини ряду, коли батьки буде зачитувати слова лівої половини. Підрахуйте кількість правильно відтворених слів.
Проаналізуйте отримані результати і зробіть висновок про розвиток різних видів пам'яті
Загальний результат:

10 балів - відмінно; 8-9 балів - дуже добре; 5-7 балів - добре; 3-4 бали - задовільно; 1-2 бали - погано.
 Відео-тест «Проверьте аудиальную (слуховую) память» - https://www.youtube.com/watch?v=Tc2E-kc8TO0
*      Відео-тест «Проверь свою память» - https://www.youtube.com/watch?v=bo-s4GRocBU
*      Відео «ТЕСТ на ПАМЯТЬ» - https://www.youtube.com/watch?v=qRsghXWhtEE

ВИСНОВОК
1.    Які види пам’яті  у Вас розвинуті найкраще, а які гірше?
2.    Як Ви оцінюєте свої здібності?
3.    Чи  задоволені отриманими результатами?
4.    Складіть для себе декілька порад для покращення пам’яті.



 Тести до практичної роботи «Дослідження різних типів  пам’яті»

1. 1.............. – це психофізіологічний процес, за якого людина здатна фіксувати у мозку, зберігати і відтворювати у потрібний момент інформацію.
а) запам'ятовування; б) пам’ять; в) свідомість; г) увага.
2.Який це вид пам’яті коли актори викликають в себе сльози, пригадуючи сумний випадок із життя для того, щоб зіграти нещастя в театрі, кіно.
а) логічно-змістова;  б) образно-слухова; в) емоційна
3. Кількісні характеристики пам’яті — швидкість, точність, готовність?
а) ні; б) так
4.Закріплення в пам’яті певних знань — це ....
а) повторення;  б) відтворення;  в) запам’ятовування
5. Який вид пам'яті зберігає інформацію від 15 до 30 секунд?
а) сенсорна;  б) короткочасна;  в) довгострокова
6. Визначити, який вид пам’яті був у Бетховена, який писав свої музичні твори.
а) логічно-змістова; б) емоційна;  в) образно-слухова
7. Для розвитку пам’яті використовують правило
а) узагальнення;  б) повторення; в) асоціацій
8. Для художника важлива зорова образна пам'ять, для музиканта слухова. Визначте до якого виду належить пам’ять у цих людей?
а) рухова пам'ять; б) словесно - лоічна пам'ять;  в) образна пам'ять; г) Емоційна пам'ять
9. Здатність запам’ятовувати зорові, нюхові, смакові, слухові образи — це ........ пам’ять
а) рухова;  б) емоційна;  в) сенсорна;  г) образна
10. Все, що не зникає безслідно, у пам’яті зберігається у вигляді слідів 
а) ні; б) так
11. Якісні характеристики пам’яті — обсяг, тривалість. 
а) ні;  б) так
12. Події, що відбулися в дитинстві під впливом сильних емоцій — це сенсорна пам’ять ?
а) так;  б) ні

Немає коментарів:

Дописати коментар